Jonna-mylife

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Jonna Brunnström - 19 mars 2010 18:33

Idag är det äntligen Fredag.. skönt   

Idag blev min dag omkullkastad men det är jag inte ledsen för.. Imorse när jag var uppe i stallet och släppte ut pollarna så ringde dem från jobbet och bad min jobba på morgonen, jag skulle igentligen ha jobbat ikväll men det var lite kris på morgonen att en var sjuk så jag ryckte in istället och fick ledigt ikväll istället. Det är oftast lättare att få in någon på kvällen så den blev jag av med   

Så nu har jag haft en lugn och skön eftermiddag och nu är det kväll...

Har också hunnit att klippa håret   blev kanon bra... och så har jag tvättat bilen, det behövdes verkligen...


Jag tog lite bilder när jag släppte ut hästarna i morse..

Lite suddiga i det gråmulna vädret, bilderna är på sockertoppen   

    



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards