Jonna-mylife

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Jonna Brunnström - 1 augusti 2011 11:23

Varit iväg på lite semester, i tisdags kväll åkte jag o fredrik ner till haverdal där han föräldrar har stuga. Vädret har väl varit sisådär endel sol/måln och regn. Men vi han iaf ta några dopp i havet. Allid skönt att åka iväg några dagar och bara ta det lugnt. I lördags så kom våra vänner ner då gick vi ut och festade i halmstad. kul var det=)

Sen i söndags så var vi o badade i havet innan vi åkte hem. var hemma vid 18 tiden.

Det var bara byta om och åka upp till hästen. Gud vad man saknar sin häst bara för att man är borta några dagar.

Väl uppe i stallet med lite gos såg jag att den rackan hade tappat en sko under tiden jag var iväg. Hon skulle ju skos senare i veckan. Ringde till hovslagaren. Jag åkte till honom den kvällen han skulle iväg på morgonen idag och inte komma hem förän på torsdag. Han hann bara slå på tappskon ska dit igen på torsdag/fredag och sko inför tävlingen (isabergsritten) på lördag.

Jag ska banne mig köpa ett par boots till socker om det inträffar igen att hon tappar sko så kan jag rida endå om hon har en boots på den hoven hon tappat skon på och slippa stressa iväg så snabbt.

Skapa flashcards