Jonna-mylife

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Jonna Brunnström - 26 augusti 2011 11:10

Tisdag:

I tisdags blev det ett kort jogg pass på 9km. Jag kände mig inte riktigt kry. var påväg att få en förkyldning. som jag fortfarande dras med hoppas att den släpper snart.


Onsdag:

Var det markarbete/hoppträning. Jätte kul me lite träning, det blev lite bomarbete och försökte korta o länga galoppen mellan två små (ca30-40 cm) hinder. men socker ville inte riktigt korta sig, hon tog hällre ett jätte långt hopp på hinder nr 2 än att ta ett galopp språng extra. så det är något vi ska träna på. Vi hoppade också ett rättupstående hinder på ca 80 cm   


Torsdag:

Ledig dag från jobbet då passade vi på att köra ett lite längre distanspass, det blev 21km. Socker var jätte pigg och låg på både i traven och galoppen.


Idag fredag får socker vila (är ledig idag också från jobbet). Ev så ska jag massera socker lite i eftermiddag.

Så idag har jag passat på att baka lite bröd. Tyvärr har jag inte fått sova så bra inatt för den j*vla hostan jag har. hoppas förkydningen går över snart.

Imorgon blir det jobb igen då får socker vila, hinner inte med att rida eftersom jag ska jobba 13,5h gör det en lördag i månaden ett sådant långt arbetspass.

Ovido - Quiz & Flashcards