Jonna-mylife

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Jonna Brunnström - 6 september 2011 19:18

Vilken tur jag hade med vädret idag. när jag åt frukost så ösregnade det, hade inte riktigt lust att ut och rida då när det regnar. men det är smällar man får ta  ibland. När jag åkte upp till stallet så slutade det regna och till och med solen tittade fram lite. Det blev en härlig tur ut socker var super pigg. (kanske kan bero på att hon nu har fått sova inne några nätter). Det blev en tur med trav o galopp. Galopperade ca 6-7 km i ett sträck med några rucher i och sen lugnare galopp. (nåja lugn och lugn)

Socker har ju inte orkar/velat hålla galoppen så långt på ett bra tag. bara saktat av till trav hela tiden. Skönt att hon tyckte det är kul att galoppera igen. Totalt red vi 16km.


Idag har jag också hunnit me att baka bullar och ikväll har jag även varit och simmat. har inte simmat sen i våras någon gång. det var skönt och jag simmade totalt 1000m.   

Ovido - Quiz & Flashcards