Jonna-mylife

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Jonna Brunnström - 27 september 2011 14:59

Idag har sadelmakaren varit här. Kollade på min allround sadel. hon tyckte den låg bra. men hon tyckte att socker var lite dåligt musklad fram runt manken och så. Hon hade med sig någon form av ullpad som hon tyckte jag skulle testa att ha under sadlen. den trycks inte ihop på samma sätt som nogon annan vojlok.


Hon hade även med sig en hektor sadel som jag fick testa. Den låg super på socker och hade stooor anläggningsyta på ryggen på henne vilket jag tror är problemet med min allroundsadel sär man sitter i sadlen i så många timmar som jag gör.

Får ha hektorsadlen i en vecka och testa den. Hoppas den kan bli en favorit hos mig också, dock är den lite hård så jag får nog hitta något att sitta på för att bli riktigt nöjd.

Vad tycker ni om hektor sadlar? och var tror ni jag kan hitta passande ull eller gel pad till min rumpa om ärven passar hektorn utforming.


Idag har jag även hunnit med att tvätta 2 maskiner tvätt och lagat lunch (kyklinggryta m. ris). Nu ska jag alldeles strax åka till jobbet.

Skapa flashcards