Jonna-mylife

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Fredag

Av Jonna Brunnström - 24 februari 2012 16:25

Det har hänt rätt mycket sen jag bloggade sist. Inte så mycket med hästarna.. socker tränas på.. hoppas hoppas vi fått bukt på skadan.. Tänkte ta en åter koll på henne i slutet på mars och se vad vetreinärerna säger.

Kenny växer och växer.. Just nu är han jätte hög i baken men det jämnar nog ut sig snart..


Snön har snart försvunnit känns skön.. går lättare att träna än när det varit som i veckan super mycket is och halt överallt.


Det som har hänt mest är jobbet.. Har inte velat skiva så mycket om jobbet här.. men det har varit en super strulig arbetsplats sen jag började där för 1,5 år sen. jobbar ju som p-ass i ett privat bolag. (inget fel på bolaget). Det har varit många konflikter mellan olika av mina kolegor (mej inräknat också) med arbetsledaren i detta fall mamman till den jag är p-ass till som har gjort att det bolag jag är annställd av  har sagt upp uppdraget hos denna kund. Och nu har "min" kund hittat nytt assbolag att anlita. Men jag har bestämt mig för att inte föjla med de till nya bolaget. Förmycket strul som gjort att jag inte rikitgt mår bra. Så nu kommer jag bli arbetslös från 1 april. Fast jag ska göra allt för att inte stå utan jobb. Jag håller på att ringa runt till lite olika ställen mm. Så jag kommer förmodligen bli timvikare ett tag framöver..


Nu ska jag försöka sova några timmar innan jag ska jobba natt, jobbar nu 3 nätter irad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Brunnström - 9 december 2014 13:26

Jag har börjat blogga på en annan sajt om det är någon som vill följa mig går det bra att följa mig på http://www.nattstad.se/jonnabrunnstr%C3%B6m nattstad.se kommer snart att byta namn till nouw.com så då hittar ni mig där på Nouw.com/jonnabrunnströ...

Av Jonna Brunnström - 19 oktober 2014 18:26


Idag fyller

Av Jonna Brunnström - 11 oktober 2014 16:36


Veckan som gått har mest bestått av jobb. I torsdags var det dags för kennys andra markarbetsträning i Öreryd. Vi var på stora turbanen och det hade regnat mycket under dagen (ej på kvällen) men paddocken var rejält kladdig/lerig på sina ställen så b...

Rom

Av Jonna Brunnström - 24 september 2014 11:55

Jag har haft en härlig långweekend i Rom. Vi åkte på torsdag morgon till Göteborg Landvetter och tog planet till Italien/Rom. Det tog ca 3timmar att flyga dit så vid lunch tid landade vi i Rom det var rena sommarvärmen där ca 26grader. Under hela vis...

Av Jonna Brunnström - 14 september 2014 08:04

Jag har suttit lite nu i helgen och gjort lite fotocollage på hästar som funnits i mitt liv och finns fortfarande. Det har varit roligt att kolla på gamla bilder men också men också lite ledsamt när man tänker tillbaka på dem som inte finns i livet l...

Skapa flashcards