Jonna-mylife

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Jonna Brunnström - 1 april 2012 20:07

I fredags så avslutade jag på mitt gamla jobb som jag jobbat på 1,5 år. Var med blandade känslor jag lämnade den arbetsplatsen. Tyvärr har det varit mycket strul där så på vissa plan är det skönt att gå vidare.


Så nu börjar jag ett nytt kapitel i arbetslivet. Jag kommer dessvärre inte ha någon fast tjänst just nu. men allt löser sig så småningom. Till att börja med kommer jag gå som timvik på 3 olika platser. Kommer vara på 2 olika ställen som pesonlig assistent och så kommer jag vara på äldreboendet vitsippan. Ska även vara där i sommar så ingen sommar semester blir det i år. Tråkigt med sant. Jag hoppas det här löser sig till det nösta för mig. (kan iaf inte bli sämre)


Igår lördag var jag o socker på träningsritt på isabergs ridklubb vi red 2mil på 12,5km/h. Så idag tog vi det lugnt. det blev lite longering och en liten skogspromenad efteråt. mysigt var det.


Med kenny och hans jämngamla kompis Luna åkte vi till hovslagaren och verkade dem. gick bra. De gick "nästan" snällt in i transporten. tog nog ca 20min att lasta båda det får vi väl vara nöjda med.

Innan de blev verkade lånade vi hovslagarens ridhus så de fick kika runt lite i det och springa en stund. Tog fram någon bom och som de fick titta på och gå över.


   

Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards