Jonna-mylife

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Jonna Brunnström - 9 juni 2012 15:51

Nu är det helg igen=) Den började igår em med att jag red socker ett lite längre distanspass på 18.5 km med mycket trav/galopp. Socker kändes fin och bar mycket pigg trots att det regnade hela ridturen. jag har hittet ett så bra regnställ så jag var bara blöt om mina fötter eftersom jag inte hade några stövlar på mig utan bara vanliga ridskor.


Idag lördag så bytte jag hage på hästarna på morgonen sen mockade jag ut mina 2 hästars boxar i stallet. Tungt och jobbigt va det och lite pyssel här hemma fixades också.


Tog en kort promenad med kenny på ca 20 min, det fanns mycket och titta för honom så det räckte med det..


Ikväll blir det lite party/grilfest med några vänner. Ska köra så det blir ingen alkohol.


         

Ovido - Quiz & Flashcards