Jonna-mylife

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Jonna Brunnström - 23 december 2012 11:07

Hohoho... Imorgon kommer tomten, den väntar vi med spänning på    

Det är så skönt att ha några dagars ledighet och bara ta det lugnt på! Imorgon så ska vi på förmiddagen till min mormor o morfar. där ska även min mamma och moster vara och fira jul. Det ska bli kul att träffa alla min moster har jag inte träffat på över ett halvår. Vi kommer stanna där till efter lunch, det bli ett litet julbord där innan vi åker vidare till min sambos familj och är där hela kvällen. Kommer bli en super mysig dag imorgon!


Idag blir det mest en slappar dag, varit i stallet nu på morgonen släppt ut alla hästarna + har borstat och myst lite med mina hästar innan de fick gå ut i hagen.

Mätte kenny idag han är ca 145cm i manken och ca 147 cm i rumphöjd. Han börjar bli en stor kille nu, han kommer ju börja räknas som 2 åring nu om bara någon vecka!


Ikväll blir det uppesittar kväll med några kompisar, vi ska nog titta på någon film och så.


Jag önskar alla en riktigt God JUl! 

Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards