Jonna-mylife

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Jonna Brunnström - 2 juli 2013 23:23

Idag har varit en helt fantastisk dag. Träffat min gamla barndomsvän Annie. Det är flera årsen vi träffades och av en ren slump har hon börjat träffa en kille bara 1 mil ifrån där jag bor, så då passade vi på att träffas. Var ute och gick en lång promenad på ca 1,5 timme och pratade massor :) sen hjälpte hon mig och tömköra båda mina hästar. Så kul :) hon gav mig massor av tips hur jag ska göra. Hon har kört in häst tidigare. Så nu ska jag träna mina nya kunskaper och tömköra hästarna en hel del, Kenny ska tömköras så han såsmåningom kan dra vagn men också så han musklas fint så han är förberedd inför inridningen till våren och Neva ska tömköras för att bygga fina muskler och kunna bära mig många mil på tävling.

Skapa flashcards