Jonna-mylife

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Jonna Brunnström - 5 juli 2013 03:08

Nu jobbar jag min sista natt sen är jag ledig 2 dagar. Och dem kommer användas flitigt. Imorgon kommer barfotaverkaren Carolina Norén och verkar Neva och så har jag planerat att rida en sväng på Neva också, blir nog bara en liten kortare runda på Max 1 timme mer hinns inte med i morgon. Sen på kvällen ska jag på tjejkväll hos några vänner :)

På lördag blir det upp tidigt och åka på rally, ska vara kartläsare åt Fredrik. Kul, vi hoppas på pokal igen så jag kan fortsätta att skryta att jag fått pokal på varje rally jag varit med som kartläsare. Har ju varit med som kartläsare åt Fredrik 2 gånger innan och båda dem gångerna har vi tagit placering och fått pokal med oss hem :) (2:a o 3:a har vi kommit)
På söndag har jag inte bestämt riktigt vad som ska göras, men det blir alldeles säkert att jag tränar hästarna lite.

Ovido - Quiz & Flashcards