Jonna-mylife

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Jonna Brunnström - 12 juli 2013 03:27

Jobbar nu sista natten innan jag har 1 veckas semester. Och under denna vecka kommer hända massor med roligheter. Det kommer inte vara så mycket hästrelaterat så de får lite semester också. Klämmer kanske in något pass under veckan, vi får se. När jag slutar kl 7 på morgonen så om några timmar går jag hem ooch så blir det några timmar sömn. Ska försöka gå upp 10.30-11.00 Sen ska jag och Fredrik åka till Halmstad/Haverdal för sol och bad och bara umgås och ha mysigt i hans föräldrars stuga. Vi åker nog hem på söndag för att packa om väskorna för på måndag morgon drar vi vidare mot Malungs dansbandsvecka tillsammans med 3 anda killkompisar (jag kommer vara ensam tjej i vårt kompisgäng upp dit var inga mer som ville/kunde) det ska bli jätte kul att åka dit och dansa massor, har aldrig vart på någon dansbandsvecka förut. Vi kommer troligtvis åka hem på torsdagen. Sen får vi se vad vi gör resten av veckan kan bli en roadtrip till Haverdal för mer sol o bad innan jag börjar jobba igen. Men det beror på vädret!
Kommer bli en hektisk vecka men kommer bli sjuk rolig vecka :)

Igår på dagen han jag med förutom att sova (jobbat några nätter irad nu) rida Neva, det blev en joggtur med endel trav ca 8km och så tömkörde jag Kenny 15-20min han skötte sig kanon bra.

Ni får alla ha det så skönt i sommarvärmen för det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards