Jonna-mylife

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Jonna Brunnström - 3 juli 2014 02:05

Då har vi flyttat till en annan lägenhet idag, en jätte mysig lägenhet mitt inne i Gnosjö bor vi nu i. Det känns som om jag kommer trivas jätte bra i den..

Dagen började med att sova några timmar efter nattjobb, Fredrik hämtade lägenhetsnycklarna vid 11 och han och en killkompis började flytta de tyngsta sakerna. Jag anslöt vid 12 och var mest i nya lägenheten och plockade upp saker och organiserade upp i kaoset där medan grabbarna bar färdigpackade kartonger och möbler. Det tog hela dagen och ändå är det massor av saker/prylar kvar på det gamla stället, som tur är har vi den gamla huset kvar månaden ut :)

Jag han även med att sova någon timme på em/kväll inför denna pågående jobbnatt..

Imorgon kanske ska säga idag, klockan har ju slagit över 12 ;) kommer min mamma och hjälper till lite, men först blir det nog en liten ridtur tillsammans :)

Skapa flashcards