Jonna-mylife

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Jonna Brunnström - 19 juli 2014 14:43

Första dagen på semestern :) Red en liten runda på Neva på morgonen.

Lyckades då fånga Kenny på bild när han badade/drack vatten från sin badstrand i hagen :)

Lyxigt att ha en sjö i anslutning till sommarhagen.

Nu ligger jag och gottar mig i solen på haverdals badstrand , har tagit årets första dopp i havet också :)

Lite senare idag ska jag åka ner till Halmstad travbana där simlångsritten går av stapeln imorgon för att grooma Karin Gadde jannische som ska rida 16 mil :) ska bli kul att grooma åt henne!

Av Jonna Brunnström - 19 juli 2014 13:50

Första dagen på semestern :) Red en liten runda på Neva på morgonen.

Lyckades då fånga Kenny på bild när han badade/drack vatten från sin badstrand i hagen :)

[Bild]

[Bild]

Lyxigt att ha en sjö i anslutning till sommarhagen.

Nu ligger jag och gottar mig i solen på haverdals badstrand , har tagit årets första dopp i havet också :)

[Bild]

Lite senare idag ska jag åka ner till Halmstad travbana där simlångsritten går av stapeln imorgon för att grooma Karin Gadde jannische som ska rida 16 mil :) ska bli kul att grooma åt henne!

Av Jonna Brunnström - 19 juli 2014 13:49

Första dagen på semestern :) Red en liten runda på Neva på morgonen.

Lyckades då fånga Kenny på bild när han badade/drack vatten från sin badstrand i hagen :)

[Bild]

[Bild]

Lyxigt att ha en sjö i anslutning till sommarhagen.

Nu ligger jag och gottar mig i solen på haverdals badstrand , har tagit årets första dopp i havet också :)

[Bild]

Lite senare idag ska jag åka ner till Halmstad travbana där simlångsritten går av stapeln imorgon för att grooma Karin Gadde jannische som ska rida 16 mil :) ska bli kul att grooma åt henne!

Av Jonna Brunnström - 19 juli 2014 13:48

Första dagen på semestern :) Red en liten runda på Neva på morgonen.

Lyckades då fånga Kenny på bild när han badade/drack vatten från sin badstrand i hagen :)

[Bild]

[Bild]

Lyxigt att ha en sjö i anslutning till sommarhagen.

Nu ligger jag och gottar mig i solen på haverdals badstrand , har tagit årets första dopp i havet också :)

[Bild]

Lite senare idag ska jag åka ner till Halmstad travbana där simlångsritten går av stapeln imorgon för att grooma Karin Gadde jannische som ska rida 16 mil :) ska bli kul att grooma åt henne!

Ovido - Quiz & Flashcards