Jonna-mylife

Alla inlägg under april 2010

Av Jonna Brunnström - 15 april 2010 15:49

Idag är det torsdag, helt underbart väder dock blåser det lite.. Igår var jag och skodde socker men ridtränigen för Annelie blev tyvärr inställd för det inte var några som kunde rida. Så det blev en liten runda själv i paddocken hos Stefan min hovslagare. Idag har jag varit ute och skittat en timma socker känns pigg och fräisch.

Det känns gått inför tävlingen på Lördag. Effersom jag varit ledig idag  har jag även hunnit packa bílen, har bara lite små saker kvar att lägga i den.

Imorgon blir det badning av häst på fm och flätning av man. så hon blir riktigt fin. Sen bär det av till sämsholm imorgon på eftermiddagen, då jag ska sova över hos lillian och har även min häst där.. Hon är så snäll att vi får övernatta helt gratis!! =)

Men det ska hon få göra hos mig också när vi har våran hemma tävling i augusti om hon nu ska rida den..


Nu längtar jag till på lördag och jag hoppas även vi får fint väder utan nederbörd..


Av Jonna Brunnström - 3 april 2010 15:30

Glad påsk till alla!! =)

Igår var jag och min sambo Fredrik iväg hos min mormor och morfar för att fira morfars födelsedag. Vi blev bjudna på resturang och åt fläskflié planka. Jätte gott och mycket trevligt.

Sen på kvällen åkte vi till en kompis Elli och festade lite..  


Idag så var jag och red en sväng i morse jag skrittade och travade 12 km. Härligt, men det var väldigt kallt solen hade inte hunnit varma upp luften än.

Vid 13 tiden var jag och en kompis ute och gick vi var ute i 1 timme och promenerad. jätte skönt var det i det här underbara vädret vi har idag.

Nu ska jag iväg till jobbet, mindre roligt att gå och jobba påskaftons kväll. Men i morgon är jag ledig då ska vi ha fest här hemma...   Det ska bli skit skoj..


Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards