Jonna-mylife

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jonna Brunnström - 31 augusti 2010 12:51

Jaha då har jag bestämt mig för att åka på en tävling på Gotland med socker i oktober. Bokat resa och boende och allt.

Men så igår så hade hon ett lite större sår på vänster kota bak, sen idag var hela kotan svullen och haltade lite. Men hon har ingen feber. Så imorgon blir det att ringa veterinären. Så får jag hoppas att hon blir bra tills tävlingen iaf.

Av Jonna Brunnström - 26 augusti 2010 12:09

Idag har jag och socker varit ute på en lite längre runda i trav på 2,5 timma. Det var en skön runda och vi hade tur med vädret=) För igår ösregnade de, men idag så var det uppehåll och ibland kom solen fram till och med   


Kl 14.00 börjar jag jobba, då ska jag gå bredvid för fösta gången på mitt nya jobb. Ska gå där på timmar sen. Hoppas jag snart ska få ett längre vikariat eller fast arbete.     




Av Jonna Brunnström - 25 augusti 2010 08:54

Nu var det längesen jag skrev på bloggen. ska försöka bättra mig=)

Jag har varit iväg på några tävlingar sen hökensåsritten. Jag ock socker har varit med på Dackeritten T50 kom 3:a! på 18,1 km/h. Sen red vi Isabergsritten T80. men blev uteslutna i mål. hög puls o metabolic. Det var mycket varmt o tuff bana. och vi red lite för snabbt. men så är det. mu tar vi nya tag. och så siktar vi på att åka till Gotland på tävling i Oktober istället =)


Jag har även fått hem den andra hästen jag har haft utlånad hon kom hem i maj och nu den 21 augusti testade vi på en CR50 på billingeritten. Det gick över förväntan. =) hon var mycket lugn o cool....


Målblid på mig och Shangrila på Billingeritten!

  



Idag ska jag också gå på arbetsintervju =) Hoppas jag får det jobbet. isåfall blir jag en vikarie de ringer till när det behövs. Jag är även timmvikarie nu på sjukhuset där jag jobbade i sommar. Så det blir bra att jag har två ställen att arbeta på för jag tror inte jag får så mycket på sjukhuset.


På återseende ♥

Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards