Jonna-mylife

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

Lördag

Av Jonna Brunnström - 19 juli 2014 13:48

Första dagen på semestern :) Red en liten runda på Neva på morgonen.

Lyckades då fånga Kenny på bild när han badade/drack vatten från sin badstrand i hagen :)

[Bild]

[Bild]

Lyxigt att ha en sjö i anslutning till sommarhagen.

Nu ligger jag och gottar mig i solen på haverdals badstrand , har tagit årets första dopp i havet också :)

[Bild]

Lite senare idag ska jag åka ner till Halmstad travbana där simlångsritten går av stapeln imorgon för att grooma Karin Gadde jannische som ska rida 16 mil :) ska bli kul att grooma åt henne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Brunnström - 9 december 2014 13:26

Jag har börjat blogga på en annan sajt om det är någon som vill följa mig går det bra att följa mig på http://www.nattstad.se/jonnabrunnstr%C3%B6m nattstad.se kommer snart att byta namn till nouw.com så då hittar ni mig där på Nouw.com/jonnabrunnströ...

Av Jonna Brunnström - 19 oktober 2014 18:26


Idag fyller

Av Jonna Brunnström - 11 oktober 2014 16:36


Veckan som gått har mest bestått av jobb. I torsdags var det dags för kennys andra markarbetsträning i Öreryd. Vi var på stora turbanen och det hade regnat mycket under dagen (ej på kvällen) men paddocken var rejält kladdig/lerig på sina ställen så b...

Rom

Av Jonna Brunnström - 24 september 2014 11:55

Jag har haft en härlig långweekend i Rom. Vi åkte på torsdag morgon till Göteborg Landvetter och tog planet till Italien/Rom. Det tog ca 3timmar att flyga dit så vid lunch tid landade vi i Rom det var rena sommarvärmen där ca 26grader. Under hela vis...

Av Jonna Brunnström - 14 september 2014 08:04

Jag har suttit lite nu i helgen och gjort lite fotocollage på hästar som funnits i mitt liv och finns fortfarande. Det har varit roligt att kolla på gamla bilder men också men också lite ledsamt när man tänker tillbaka på dem som inte finns i livet l...

Skapa flashcards