Jonna-mylife

Alla inlägg under augusti 2014

Av Jonna Brunnström - 31 augusti 2014 22:11

Nu är det officiellt att vi blivit ägare till ett projekt hus, huset ligger i anslutning till mina svärföräldrars gård :) Huset har ett stort renoveringsbehov. Men jag tror det kommer bli kanon när det är färdig och dessutom kommer jag kunna ha mina hästar boende bara några meter från huset och det är ett stoort +.

Förra sommaren tog jag lite bilder på det, såhär såg det ut då.

Vi har nu grejat lite på utsidan i några veckor, de stora träden runt huset är nedtagna, och även börjat måla huset och det är nästan färdig målat nu:)

I helgen så rev Fredrik o hans pappa verandan på framsidan då den var i väldigt dåligt skick och inte skulle kunna gå att rädda och så har dem spikat en trall upp så man kan gå in genom framsidan utan att stupa rätt ner i grunden på huset ;)

Det är ett roligt och spännande projekt som kommer att ta tid, men det är det värt!

Av Jonna Brunnström - 31 augusti 2014 09:30

Igår var jag och Kenny på vår första ridlektion ihop, vi åkte upp till siggebo. Kenny var duktig att både gå in i transporten snällt och på träningen <3 jag fick med mig lite på vad jag ska träna på tills nästa gång det är träning där. Men har träningar på fler ställen innan, men det är så kul att kommit igång..

På kvällen var det kräftskiva med underbara vänner :) så idag blir det mest soft här hemma och greja lite här hemma..

Av Jonna Brunnström - 15 augusti 2014 07:31

Min älsklingshäst Kenny han är verkligen speciell för mig <3

Av Jonna Brunnström - 6 augusti 2014 15:26

Nu börjar semestern lida på sitt slut, bara några dagar kvar av ledigheten. (Börjar jobba på måndag)

Jag har hunnit med rätt mycket under semestern bl.a Ett besök på Liseberg + övernattning i Gbg med några härliga vänner.

Och så har vi varit några dagar i Haverdal och solat och badat.. Har även hunnit klämma in en hel del ridning.

Igår var jag och några vänner på gekås ullared och shoppade loss;) massor med folk var det men efter en stund lättade det lite..

Kenny har jag börjat sätta igång igen efter några veckors betesvila och Neva har jag anmält till Billingeritten T50 om 2,5 vecka.

Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards