Jonna-mylife

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

30 års kalas

Av Jonna Brunnström - 19 oktober 2014 18:26

Idag fyller <3 30 år det har vi firat stort med stort släktkalas, slog ihop våra kalas då jag fyllde år för 3 veckor sen. Det var trevligt att träffa alla vi var 18 pers i vår lilla 65 kvm lgh. Lite trångt men mysigt :)

Till varmrätt bjöd vi på potatisgratäng och stek skivat i tunna skivor och sallad.
Till efterrätt vitchokladmouse tårta på browniebotten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Brunnström - 9 december 2014 13:26

Jag har börjat blogga på en annan sajt om det är någon som vill följa mig går det bra att följa mig på http://www.nattstad.se/jonnabrunnstr%C3%B6m nattstad.se kommer snart att byta namn till nouw.com så då hittar ni mig där på Nouw.com/jonnabrunnströ...

Av Jonna Brunnström - 11 oktober 2014 16:36


Veckan som gått har mest bestått av jobb. I torsdags var det dags för kennys andra markarbetsträning i Öreryd. Vi var på stora turbanen och det hade regnat mycket under dagen (ej på kvällen) men paddocken var rejält kladdig/lerig på sina ställen så b...

Rom

Av Jonna Brunnström - 24 september 2014 11:55

Jag har haft en härlig långweekend i Rom. Vi åkte på torsdag morgon till Göteborg Landvetter och tog planet till Italien/Rom. Det tog ca 3timmar att flyga dit så vid lunch tid landade vi i Rom det var rena sommarvärmen där ca 26grader. Under hela vis...

Av Jonna Brunnström - 14 september 2014 08:04

Jag har suttit lite nu i helgen och gjort lite fotocollage på hästar som funnits i mitt liv och finns fortfarande. Det har varit roligt att kolla på gamla bilder men också men också lite ledsamt när man tänker tillbaka på dem som inte finns i livet l...

Av Jonna Brunnström - 8 september 2014 21:45


Efter att ha jobbat hela helgen så har jag varit ledig idag och då passade jag på att åka iväg till vännen Fia och rida på på långtur tillsammans med henne. Det tar strax över en timme att åka till henne så tyvärr hinner man inte åka så ofta man s...

Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards