Jonna-mylife

Alla inlägg under oktober 2014

Av Jonna Brunnström - 19 oktober 2014 18:26

Idag fyller <3 30 år det har vi firat stort med stort släktkalas, slog ihop våra kalas då jag fyllde år för 3 veckor sen. Det var trevligt att träffa alla vi var 18 pers i vår lilla 65 kvm lgh. Lite trångt men mysigt :)

Till varmrätt bjöd vi på potatisgratäng och stek skivat i tunna skivor och sallad.
Till efterrätt vitchokladmouse tårta på browniebotten

Av Jonna Brunnström - 11 oktober 2014 16:36

Veckan som gått har mest bestått av jobb. I torsdags var det dags för kennys andra markarbetsträning i Öreryd. Vi var på stora turbanen och det hade regnat mycket under dagen (ej på kvällen) men paddocken var rejält kladdig/lerig på sina ställen så bara det blev bra träning för Kenny. Han skötte sig bra, vi skrittade/travade över lite markbomnar och så testade vi att travhoppa ett litet hinder på kanske 30cm bl.a det är roligt och nyttigt att åka dit och rida med andra hästar även om vi inte kan vara med på allt de andra gör än så länge..

Idag var jag ute på en härlig skritt tur med lite inslag av trav/galopp på strax över en timma. :)

Imorgon ska jag få en inspirerande clinic med Annelie Eriksson. Ska bli riktigt kul. Kommer ju bli riktigt tävlingspepp. Men det är ett år till innan Kenny får komma ut på distanstävlingar men det kommer bli en grymt motivationshöjare till att träning framöver :)

Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards