Jonna-mylife

Alla inlägg under september 2012

Av Jonna Brunnström - 19 september 2012 18:31

Igår var jag med socker på återbesök på vetreinärkliniken och fick inte så bra besked. Behandlingen i knäleden har inte gett något resultat så socker är lika halt nu som innan behandlingen med kortison+tuppkam och vila som gjordes för 3 veckorsen. Så vetrenären tyckte inte det var någon idé att spruta henne igen utan tyckte vi skulle gå vidare med annan undersökning/behandling om nu försäkringsbolaget godkände det, så jag slipper betala för en kostsam op. Försäkingsbolaget godkände det =) Så nu har socker fått tid till astroskopi tror jag det heter, titthåls kirugi i bakknät. 

Så om två veckor åker vi ner till slöinge djursjukhus för operation så får vi se vad det leder till.. 

Hon kommer sövas innan de går in och tittar i hennes bakknä. Förhoppningsvis får hon följa med hem samma dag.


Så nu tänker jag ta på mig så mycket jobb jag bara får så jag har råd med alla vetreinär kostander som blir även om försäkringen täcker det mesta.

Nu ska jag iväg och träna lite själv.

Av Jonna Brunnström - 1 september 2012 13:51

Lite lek och bus på paddocken med kenny med löshoppning. Han sprang och showade endel  


jisses vilken trav han har han bara flyger fram...


         

Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards