Jonna-mylife

Alla inlägg den 22 september 2010

...

Av Jonna Brunnström - 22 september 2010 07:54

Lite återberätterelse..

I söndags var jag och shangrila på en CR hoppning. Vi hoppade 50 o 60 cm. Jätte kul att komma i väg på lite annat. hon skötte sig bra. hon stannade på ett hinder i 50 cm klassen och blev flefri på 60 cm. Det här ska göras om.


I måndags var jag och socker i väg och galopp tränade på vägarna vid isaberg. Vi galopperade i 2 mil. Vi börjar bli riktigt taggade inför gotlands resan nu.   


Idag blir det en skrittrunda på ca 2h på socker och shangrila får följa med som handhäst, men först så ska jag på arbetsintervju. Så nu hoppas jag att jag får lite mer arbete än vad jag har nu. Går ju bara lite på timmar här och var.


Ska försöka sätta in lite bilder här också annars blir det lite tråkigt, jag är lite dålig på att ta bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards