Jonna-mylife

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Jonna Brunnström - 1 november 2011 08:16

I helgen följde jag med yvonne Eklund ner till greveritten och tittade lite.

Jag åkte ner till yvonne på lardagen och var hos henne vid 14.30 Sen fixades det lite innan vi lastade två hästar Estrella som skulle gå T80km och Baron som skulle gå CR50km.

Vi åkte ner till liv burdett med hästarna de skulle bo där över natten och liv skulle rida Estrella.


Sen fortsatte vi längre ner i skåne. Kom till sophia Nilsson vid 19-20 någon gång dom vi skulle sova hos.

Satt och pratade (jag lyssnade mest) fram till halv 12. Gitz var också där.


Jag hjälpte yvonne att sälja lite grejor hon hade med sig. hjälpte några som red CR i grinden också som inte hade med sig några groomar. Det var kul att förlja me och titta lite.


Jag kom hem rätt sent på söndagkvällen ca 21.30

Tog några bilder i grinden och i målgång. Behöver verkigen köpa mig en vanlig kamera då inte mina bilder i telefonen blir så bra.


               

Ovido - Quiz & Flashcards