Jonna-mylife

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Jonna Brunnström - 29 juli 2013 00:13

I lördags hade jag planerat att rida en liten längre tur på Neva men bara efter en kvart på ridturen började det regna lite smått, det gjorde väl inte så mycket. Det har j inte regnat på en månad men jag red i T-shirt och hade ingen regnjacka med mig. Jag fortsatte en liten bit till och då började det åska också. Så då bestämde jag mig för att vända tillbaka, så tog en avtagsväg som gick hemåt. Så inte blev det någon längre runda. Åskskuren hade dragit förbi lagom tills jag var hemma igen. Hehe..

Så nu idag/söndag försökte vi igen med en liten längre tur för neva och nu hade vi bättre tur med vädret. Uppehåll undertiden vi var ute men väldigt kvavt (det kom en stor regnskur innan jag red iväg) på 2,5 timme hann vi med att avverka 16km, mycket skritt och endel trav.

Ovido - Quiz & Flashcards