Jonna-mylife

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Jonna Brunnström - 4 december 2012 19:47

Ja nu har det verkligen blivit vinter. Inatt kom det någon decimeter snö och nu är det -7 ute. brrr...


Imorse blev det att skotta en massa snö i stallet när jag var där och släppte ut pållarna i hagen.


I den stora hagen har dem fått en hel bale hösilage   

Så fort jag kommer ut i hagen kommer kenny fram till en, alltid nyfiken på om man har med sig något gott eller om man kan kela lite med honom   

 


I de mindre hagarna, hästen med rött täcke luna går i sjukhage medan socker går i större hage utanför hennes hage de får hö utslängt varje morgon. kanske att de också får storbale ut i hagen när luna får gå ut i större hage med socker.

 


Idag har jag varit och ätit lunch med bästa Therese, super trevligt  

Åkte sen till mamma, vi åkte ner till stan och köpte lite julklappar och sen fick jag massage   


En helt underbar dag! Imorgon är det jobb igen och även i helgen ska jag jobba men då nätter..





Presentation


Jag är en hästtokig tjej på 27år som kommer skriva om mitt liv och om min häst Kenny.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards